Gå videre til hovedindholdet

Søgemaskineoptimering er en vigtig del af en virksomhed

Når du skriver søgemaskineoptimering artikler


Når du skriver søgemaskineoptimering artikler se mere om sådan en fætter herinde, til forelæggelse for artiklen mapper er det meget let at overse nogle af de mest almindelige formateringsfejl, hvilket kan resultere i enten din artikel bliver afvist, eller blive offentliggjort, men vises i en meget dårlig og uprofessionel måde. I begge tilfælde er det usandsynligt, at din søgemaskineoptimering artikler vil tiltrække sig opmærksomhed, de burde, og de kan blive afvist eller ignoreret – hvoraf ingen er at foretrække.

Men med et par omhyggelig kontrol og forsigtighedsregler er det muligt at undgå mange af de mest almindelige fejl, bidrager til at øge ikke blot læsbarhed og professionelt niveau i dine artikler, men også sandsynligheden for at de bliver offentliggjort i mere velrenommerede artiklen mapper.

Microsoft Word anførselstegn


Hvis du bruger Microsoft Word, så mange artiklen forfattere er, så du kan være offer for deres Smart Citater funktion. Denne funktion er designet til at gøre tale mærker ser lidt pænere i Microsoft Word-dokumenter, ved at tage lige anførselstegn og gøre dem vinklet og buet en smule. En rimeligt ubrugelig funktion i bedste fald, men det største problem med dette er, at symbolet ikke er anerkendt af noget andet program, og ikke er forenelig med webbrowsere (selv Microsofts egen Internet Explorer!)

Dette betyder at hvis du har inkluderet anførselstegn i din søgemaskineoptimering artikler og derefter forelagt dem direkte til en artikel mappe eller offentliggøres dem på din hjemmeside, du vil ende op med de anførselstegn erstattet med en masse af gobbledegook (det er en teknisk ord. )
Den bedste løsning er simpelthen at slukke anførselstegn helt – men tror ikke det er så ligetil som det lyder. Mange mennesker er gået ind i menuen Options og fravælges Smart Citater funktion, men at gøre dette én gang er ikke nok-du nødt til at skifte det ud i to separate steder! Husk, det er Microsoft vi har med!

For at slukke anførselstegn, du først nødt til at klikke på den runde kontor ‘symbol i øverste venstre hjørne af MS Word, og derefter vælge “Word-indstillinger” nederst i menuen som vises. Vælg ‘Proofing’ fra venstre side af panelet, der skal vises, og klik derefter på ‘Indstillinger for Autokorrektur’ knappen.

Nu skal du vælge ‘Autoformat’ fanen og fjern markeringen i mulighed for at erstatte citater med anførselstegn. Når du har gjort dette kan du derefter også nødt til at vælge ‘Autoformat som du skriver’ fanen og gøre de samme ting. Husk, at du fjerne markeringen af indstillingen for Smart Citater om begge faner for optionen til rent faktisk at være slukket.
Dette vil ikke ændre formateringen af eksisterende dokumenter, er det kun nyoprettede dem, så vil du stadig nødt til at gå igennem tidligere skrevet søgemaskineoptimering artikler og søgemaskineoptimering indhold for at sikre, at disse tåbelige citater er blevet erstattet med symboler anerkendt af webbrowsere.

Formaterede Afsnit


Selv om det ikke udelukkende en funktion i Microsoft Word, er det mest typisk et problem forårsaget af brug af denne software. Meget ofte når du begynder at skrive et nyt dokument i MS Word afsnitsformateringen vil blive indstillet som ‘Normal’. Dette er en lidt misvisende format navn, da afsnitsinddeling er alt andet end normal.

Faktisk vil du opdage, at ved at trykke ‘Enter’ en gang for at oprette en ny linjeskift, vil softwaren tilføjer en ekstra halv linjens plads. Dette gør det se ud som om din præmis er smukt fordelt, men det er vildledende. Du kan finde ud af, hvor misvisende det er, hvis du kopiere og indsætte tekst i Notesblok. Umiddelbart vil du se alle dine linieskift forsvinde, og hele din tekst bliver én stor stykke.
Men nogle gange er det muligt at kopiere og indsætte tekst i en webbrowser og se det stadig formateret på samme måde, det var i det originale dokument. Stol ikke på dette selv, fordi når din artikel faktisk er indsendt formateringen vil blive fjernet.

For at undgå denne fejl, så sørg for, at du indstiller din afsnitsinddeling til ‘No afstand’ lige fra starten, og altid tryk på ‘Enter’ to gange for at tvinge en fuld linjeskift mellem afsnit.

Hard Line Breaks


Næsten alle tekstbehandling eller tekst-baserede applikationer, der anvendes til at skrive søgemaskineoptimering artikler omfatter ordet indpakning som standard. Word indpakning er, når teksten automatisk starter en ny linje, når du når den højre side af siden. Men nogle teksteditorer ikke denne funktion, og i nogle tilfælde funktionen kan være slukket. Hvis du bruger en HTML editor til at oprette artikler, eller hvis du bruger Notesblok, kan du finde det ord indpakning er slukket.
På sin egen, er dette ikke et problem, men det kan forårsage forfattere til at skabe et problem. Fordi hvis du skriver, og din tekst når slutningen af den linje, du kan finde dig selv manuelt oprette en ny linje. Til dig, på skærmen teksten ser godt – intet problem overhovedet. Bortset fra, at disse linjeskift, du har tilføjet manuelt selv kun gøre teksten til at se direkte på din skærm. Chancerne er, at nogen andre ser på din søgemaskineoptimering artikel vil have en meget hård tid på at forsøge at læse den.
Sørg for, at du altid kun trykke på ‘Enter’ for at oprette et nyt afsnit – aldrig simpelthen at begynde den næste linje, (medmindre det er en punktopstilling du opretter).

Tegnsætning Mellemrum


Dette er et enormt emne og alt for kompleks til at dække i denne artikel. Men som en generel tommelfingerregel bør du altid sørge for at du forlader et enkelt mellemrum efter et komma, fuld-stop, spørgsmålstegn, udråbstegn, kolon og semikolon, men aldrig et mellemrum før. Åbning parentes bør have et enkelt rum før, men ingen plads efter, og lukke beslag bør ikke have nogen plads før og et enkelt mellemrum efter.
Nogle mennesker tror på en regel, der tyder på, du skal forlade to rum efter en fuld-stop. Dette var tilfældet i de gamle dage med skrivemaskiner og dårlig kvalitet skrifttyper, men i dag en sådan regel er forældet. De fleste moderne tekstbehandlingssoftware automatisk justerer afstanden mellem ord og tegnsætning, og forlader to rum er nu betragtes som en formatering fejl.

Særlige symboler


Denne tendens til at være et problem, primært hvis du forsøger at medtage symboler for ophavsret eller registrerede varemærker. Det kan også forekomme, hvis du bruger formaterede brøker, og super tal som dem indikerer et tal opløftet til potensen af en anden eller en kvadratrod.
Den sikreste måde at sikre, at dine søgemaskineoptimering artikler undgå disse symboler bliver ulæselige, er at skrive dem den lange vej, så copyright-symbolet skal skrives som (c), og en brøkdel, såsom en halv skal skrives 1/2. På denne måde vil du være mindre tilbøjelige til at indsende symboler, der kan ukendt af nogle artiklen mapper eller web-browsere.

Selvom der er mange flere faldgruber venter på at fange ud de uforsigtige forfatter søgemaskineoptimering artikler, disse fem områder er de mest almindelige at se. Som med enhver søgemaskineoptimering artiklen, blog indlæg eller anden tekst publikation læses altid bevis meget nøje. I de fleste tilfælde vil du få øje på mange af de mere almindelige tegnsætning fejl, før de gør nogen skade.

Nå nu ser det ud som om, du læser denne sætning, som er alle takket være Justin Arnolds søgemaskineoptimering artiklen service. Konsekvent rangeret # 1 på Google, det leverer reelle trafik til reelle virksomheder hver dag. Find ud af mere om, hvordan hans artikel tjeneste kunne hjælpe din virksomhed få mere forretning, der leverer resultater ligesom denne har.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Guide til søgemaskine-optimering i CMS

Din nye hjemmeside kan indstilles til at være mere brugervenlig over for søgemaskiner, således at indholdet lettere optages og indekseres korrekt. Det betyder at brugere, af eksempelvis Google, med større sandsynlighed får vist din side blandt søgeresultaterne. Unikke titler og metadata Titler og metadata angives i  Indholdssider  i kontrolpanelet. Når en indholdsside oprettes eller redigeres, udfyldes felterne  Title ,  Nøgleord  og  Beskrivelse . Title  - Her angives en title (optimalt op til 67 tegn), som kort fortæller noget om indholdet på siden (fx Mine bedste mad-opskrifter med kylling) Nøgleord  - her angives ord som beskriver indholdet, og som benyttes i indholdsteksten (fx mad, opskrifter, kylling) Beskrivelse  - her angives en kort beskrivelse (fx Læs om lækre og sunde retter med kylling) Brugervenlige URL'er Dette punkt kræver at webhotellet understøtter såkaldte .htaccess filer og URL Re-writing. Gå til  Indholdssider  i kontrolpanelet I sektionen 

Søgemaskineoptimering er en videnskab indenfor online markedsføring

Søgemaskineoptimering Søgemaskineoptimering er en moderne tidsalder internet markedsføring videnskab, historie succes for flere internetportaler for bred vifte af online-forretning. Men det egentlige spørgsmål: “Hvad er en endelig afgørelse marketing søgemaskineoptimering?” Det er et spørgsmål, der popper op i hovedet på hver eneste virksomhed ejer over hele kloden. Før søgemaskineoptimering marketing, vil jeg tage dig gennem forskellige former for markedsføring almindelig i markedet. Markedsføring Offline – Tag som et eksempel pizza levering butik, hvor hver én markedsføringstilladelse, der skal gøres offline, og i dette tilfælde vil de blive rettet aviser, billboards, på tværs af vejen, populære radio-og tv til at fremme deres nye pizza produkt. Marketing online og offline – Antag, at du er nødt til at rejse, websted og ønsker at bringe klienter. I dette tilfælde kan du vælge både online såvel som offline markedsføring kanal er nævnt i det foregående eksempel. Marketing  Nogle
Som en naturlig del er  søgemaskineoptimering  blevet en del af hverdagen for hjemmesideejere og det tager Dynamicweb naturligvis højde for. Når du for eksempel har lavet en side i Dynamicweb, kan du højre klikke og vælge ”Egenskaber”. Under Egenskaber kan du tilføje en titel. Denne titel skal indeholde de vigtigste nøgleord for siden, hvor det vigtigste står først. Ud over titel kan du også lave en beskrivelse. Denne beskrivelse bliver i fagsprog kaldet meta description. Teksten du skriver her, er det stykke tekst, der står under sidens titel, når du søger på Google. Det er vigtig at lave en god beskrivelse, der dels beskriver din side og dels indeholder de vigtigste nøgleord, så Google kan finde den. Det er også en god idé at snakker med firmaet, der lavede din DynamicWeb. De kan nemlig sørge for at dine sider, får en god url. Den skal nemlig helst hedde det samme som sidens navn. Har du billeder på din hjemmeside, skal du også helst tilføje tekster til billederne. Disse tek